Zviditelnit se ve světě businessu je naprostou samozřejmostí a nezbytností, jen ten, kdo se nebojí jít s tím, co umí do světa, v něm může obstát a být mezi těmi nejlepšími. Důležité je, dostat se do povědomí budoucích klientů a zákazníků, a pokud tak už je, udržet si je. Nejvíce prospěje vaší věci propagace, a to formou tzv. „tiskové zprávy“.

čistý papír


Krok za krokem


 


To, že jste tady a máte co nabídnout, potřebujete sdělit širokému okolí. K tomu vám může posloužit již zmíněná tisková zpráva. Neměla by být nudná a nic říkající, taková určitě nikoho nezaujme a nového zákazníka nepřiláká. A tak se soustřeďte na to, aby byla originální, seriózní, vycházela ze skutečných údajů a hlavně, aby byla stručná a věcná. Vyhněte se nepodstatným detailům.


 


Jestliže jste se rozhodli pro tiskovou zprávu, musíte mít jasno v tom, koho všeho chcete oslovit. Ideální skupinou jsou novináři. Ti dokáží prodat vše, co je alespoň trochu jiné, lehce pochopitelné a má nějaký přínos. A tak se nebojte zprávu svěřit do rukou někoho z redakce novin nebo reportéra některé z televizních stanic. Média prostě vládnou světem a moc dobře ví, koho, jak a kdy oslovit.


 podnikatel v kavárně


Sdílení zprávy pak praktikujte mimo soboty, neděle a svátky a také se vyhněte tomu, aby příjemce měl přehled o tom, komu jinému jste ještě zprávu poslali.


 


Jak by měla vypadat


 


Vzhled zprávy není ničím zvláštní, podobá se běžnému článku v tisku. Titulek by měl být jednoduchý a ne příliš dlouhý, mělo by z něj být patrné, čeho se bude článek týkat. Pak následuje aktuální datum. Nezapomeňte také na místo, kde zpráva vznikla. Pokud oboje umístíte až za samotný text zprávy, nic tím nezkazíte. Jen pár slov na úvod se označuje jako perex. Na samý závěr uveďte své kontaktní údaje. A to je všechno, žádná věda to není a časově také nic náročného a výsledek může být překvapivý.