Content marketing je nepřímou formou propagace, které je potřeba věnovat se mnohem víc než ostatním. To ale neznamená, že se nevyplatí. Právě naopak. Buduje vaši dobrou pověst, důvěryhodnost a tvoří trvalé hodnoty. A když už mluvíme o obsahu, musíme pochopitelně zmínit také SEO. To je totiž velkou součástí toho, zda k vám noví návštěvníci přijdou nebo ne.
Kolik to stojí?
Copywriting a SEO optimalizace cenu není jednoduché stanovit. U copy textů najdete širokou paletu cenových nabídek. Zde záleží hodně na tom, jestli preferujete kvalitu nebo kvantitu. V případě optimalizace je to ještě složitější. Pevnou částku vám předem nikdo reálně neřekne. Musíte se sejít, vše probrat a zjistit, co všechno bude třeba udělat a jak dlouho to bude trvat. Můžete se tak dostat na 2 tisíce měsíčně, ale také na 20 tisíc.
Blog
Existuje mnoho let, ale až teď jsme si ho začali skutečně vážit a využívat. Můžete si všimnout, že nyní i společnosti mají své blogy. A je úplně jedno, jestli prodávají knihy, nebo erotické hračky. Jde o to, že k nim mohou lidé chodit nejen kvůli produktům, ale také informacím a zajímavostem. Populární je zaměření na případové studie a recenze.
Podcast
Posledních pár let se podcasty staly obrovským hitem. Relevantní audio obsah je vhodný pro všechny věkové kategorie a pokud si na to netroufáte sami, kontaktujte nějakého influencera, který může pomoci. Myslete na to, že jsou právě na vzestupu a jde o skvělou příležitost, jak říct lidem příběh vaší značky a dát jim možnost, aby vás poznali i jako lidi a více se s vámi ztotožnili.
Video a livestream
Na sociální sítě chodí téměř všichni. A poslední dobou se livestreamy, tedy živá vysílání hodně rozmohly. Pro klienty je příjemné vidět, kdo stojí za jejich produkty. Mohou se tímto způsobem se značkou ztotožnit a zjistit mnoho nového a zajímavého z prostředí vývoje, výroby apod. Stejně fungují i kratší i delší videa na YouTube. Založení firemního účtu už neodkládejte a pusťte se do natáčení.